Monday, December 26, 2016

Meie kooli õpetajad

Reedel, 16.detsembril tegime intervjuu meie kooli alati toreda ja sõbraliku inglise keele õpetajaga, Malle Kasega.

1. Mitu aastat olete te õpetajana töötanud?
         Kaua juba, üle kolmekümne aasta.

2. Kuidas te sattusite Lilleküla Gümnaasiumisse?
 Ma tahtsin töökohta vahetada, otsisin uut kooli ja sattusingi siia.

3. Miks valisite just inglise keele eriala?
Tol ajal kui ma ülikooli õppima läksin, siis inglise keelt osati vähe, siis teati rohkem vene keelt. Nägin, et ainuke võimalus kuidas inglise keelt selgeks saada oli seda õppima minna.

4. Keda teile meeldib rohkem õpetada kas vanemaid või nooremaid õpilasi?
Mõlemal on omad plussid ja miinused-gümnaasiumi on tore õpetada, sest nad on täiskasvanud inimesed ja nendega saab  mitmeid probleeme arutada ning mitmeid teemasid käsitleda aga põhikool on sellepärast tore, et nad on siiramad ja rõõmsamad.  Rõõmud on erinevad aga rõõmud on mõlemal pool.

5. Mis valmistab inglise keele puhul õpilastele kõige suurimaid raskusi?
Grammatika, sest sõnavara võetakse siit ja sealt. Vahel nad leiavad internetist midagi, mis on grammatiliselt vale, kuid mis kinnistub neile mällu.

6. Kui Te veel ise koolis käisite, siis mis olid Teie lemmikained.
Hästi palju meeldis mulle kirjandus, ma tükk aega kaalusin ikka, et kas mitte minna eesti keelt ja kirjandust õppima.

7. Mis eeldused, iseloomuomadused peavad ühel inimesel olema, et olla hea õpetaja?
Võib-olla kannatlikust peab olema kõige rohkem, tolerantsust ja oskust leppida asjadega, mida muuta ei saa.

8. Kui te poleks õpetaja, siis mis ametil te praegu töötaksite?
Tõlk, ma olen tõlk ka varem olnud, see on tore töö ka, aga vahepeal läheb see veidi üksluiseks, rutiinseks. Kooli puhul on see hea, et koguaeg on erinev, mitte midagi ei kordu, sest kõik õpilased on erinevad.




Foto autor: TriinuL

No comments:

Post a Comment