Friday, March 31, 2017

PORTREELUGU: Meie kooli insener

Otsustasime teha portreelugu meie kooli töömehest Lucianost, kellel on kuldsed käed ning kes parandab alati kõik ära, kui midagi meie koolis katki läheb.


Kui kaua te juba töötate meie koolis ja miks just Lilleküla?
- Mulle tehti pakkumine Lilleküla kooli poolt siia tööle tulla ning ma võtsin selle vastu. Koolis olen töötanud juba umbes 5 aastat.


Milliseid töid hõlmab teie töökoht?
- Siin on mul palju erinevaid ülesandeid. Ma pean parandama kõike, mis katki on, alates toolist või lauast, lõpetades katkiste lukkude ja elektriseadmetega. Kui midagi katki läheb, siis esimene, keda appi kutsutakse, olen mina. Eelmisel aastal kõige suurimatest töödest oli vist staadioni piirdeaia parandamine.


Kelleks te lapsena saada tahtsite?
- Minu unistus oli saada inseneriks.


Mis ametit te ülikoolis õppisite ja miks?
- Inseneriks mul ei õnnestunud saada ning läksin ülikooli geoloogiat õppima, kuid kahjuks ei töötanud ühtegi päeva sellel ametil. Mulle väga meeldib teadus, nt astronoomia ja füüsika.


Aga kui te valiksite oma lapsepõlve unistuse ja praeguse töö vahel?
- Arvan, et rohkem meeldiks mulle ikka ehitada või projekteerida. Ma tahan alati midagi uut juurde õppida ja oma teadmisi laiendada ning siin töötades õnnestub see mul. Alguses ei osanud ma mõningaid asju teha, kuid tuli alati lahendusi otsida ja ise juurde õppida. Mulle meeldib minu praegune töökoht.


Kas see mõjutab midagi, et teie lapsed õpivad siin koolis?
- Jah, see on tore, sest mul on head suhted õpetajatega ning saan teada, kui minu lastel on probleeme mõningate ainetega.


Kust te pärit olete?
- Mina olen pärit kesk-Itaaliast.


Kas elu Itaalias on teistsugune kui elu Eestis?
- Seda kindlasti, Eesti on täiesti teistsugune riik, siin on teine kultuur ning siia tulemine oli väga suur samm.

Intervjuu: Kerli, Evelyn
Artikkel: Evelyn
Pealkiri: Agnia

No comments:

Post a Comment